Általános ügyfélszolgálat: info@bgpro.hu | Számlázás, pénzügyek: norbi@bgpro.hu | Sürgős esetben: +36 30 25 25 396

MEGTANULSZ PIACOT KUTATNI
ÉS TELJES KÉPET FOGSZ KAPNI AZ ONLINE OKTATÁSOK VILÁGÁRÓL

A PIACKUTATÁS LÉPÉSEI

Feltérképezzük a piacot és meghatározzuk a FIZETŐKÉPES CÉLKÖZÖNSÉGEDET.

Ha már van követőtáborod, akkor velük tudsz kezdeni. Ha még nincs, akkor keress olyanokat, akiknek már van.

Fontos, hogy össze kell raknod egy kérdésekből álló gyűjteményt.

Google Táblázatok [LINK] Ide írhatod a célközönséged adatait és a kérdéseket. De akár egy sima dokumentum is megfelelő, nem fontos táblázat legyen.

Udemy [LINK] Itt kereshetsz a tiédhez hasonló kurzusokat. Nézd meg a véleményeket, kommenteket alatta és a kurzus felépítését is. Jegyzetelj!

A KURZUSOD STRUKTÚRÁJA

Az elkészített piackutatás alapján meg tudjuk határozni a kurzus struktúráját. Ehhez szükség lesz a Te szaktudásodra is és a “tudás hatalmának” leküzdésére.

El kell képzelned, hogy ha most kezdenéd, akkor hogyan tanítanád meg magadnak a szakmádat. Hogyan vágnál bele? Mi lenne a legnagyobb segítség, ha már az elején tisztán látnád?

Például én azzal kezdek, hogy röviden, szakszavak nélkül elmagyarázom a tanulóknak a rendszer lényegét. Válaszokat adok a legtöbb “Mit?” és “Miért?”-re.

  (pl.: Miért a wordpresset választjuk? Miért alkalmas ez weboldal készítésére? Mit kell tenni, hogy egy stabil oldalam legyen? Miért nem jók a bérelhető rendszerek?)

SCRIPT MEGÍRÁSA

A SCRIPT az a szöveges dokumentum, ami átlendíti a kezdeti nehézségeket és töredékére csökkenti a bakik számát.

A megírásánál figyelj arra, hogy az elejével ragadd meg a nézők figyelmét és a leglényegesebb dolgok menjenek át az elején a mondanivalódnak. Legyen logikusan egymásra épülő és összefüggő szöveg.

Ábrákkal, feliratokkal színesítheted a videódat, mert ezek segítenek megtartani a nézők figyelmét.

 

A MÁRKAÉPÍTÉS ALAPJAI

A márkád az amiről felismerhető vagy, azaz meg tudnak különböztetni a versenytársaktól, bizonyos jelzőket társíthatnak hozzád és márkádhoz. Egy jó márkával többszörös áron el lehet adni ugyan azt a terméket. (sima kávé 130 Ft, Starbucks kávé 1290 Ft)

Ebbe tartozik a logód, a domain neved, a céged neve, a terméked/szolgáltatásod neve, a színvilág, a betűtípus, a szlogen, az arcod, a hangod stb.)

 

18%

A VIDEÓK TÍPUSAI

Oktatóvideók típusai:

  1. Képernyőfelvétel (ajánlott szoftverek használatának bemutatására)
  2. Képernyőfelvétel PPT prezentációval vagy képek lapozásával (történet mesélés, mondanivaló szemléltetése)
  3.  Videó magadról (vlog, edzős videó, bemutatkozás – ajánlott, ha a mondanivalód a fontos, de nem szükséges ábrákkal szemléltetni, mert Te is tudod)
  4. Hybrid – azaz a fenti 3 vegyesen (én is így csinálom)
  5. Animációs videó (pl.: Powtoon)
21%

SZÜKSÉGES ESZKÖZÖK

Az online oktatás legfontosabb eleme a HANG!

A kép (azaz videó) másodlagos véleményem szerint. Ezért a legfontosabb, hogy egy minőségi mikrofont vásárolj a felhasználási célnak megfelelően. A videók felvételére pedig a laptopod alkalmas, ha minimum FullHD felbontású kijelzője van, magadról pedig egy közép/felsőkategóriás okostelefonnal is kiváló minőségű videókat fogsz tudni készíteni.

Részletesen elmagyarázom a videóban.

24%

ÉS TERVEZÉS

Elakadtál? Segítünk!

© Szerzői jog

Az oldal tartalma a BGPRO.HU szerves részét képzi és Szilágyi Norbert Richárd szellemi tulajdona.

Bezár
×
×

Cart